Avatar billede moore Nybegynder
04. april 2005 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk start af hjemmeside

Hej

Ved ikke lige hvor jeg skulle stille mit spørgsmål. Så det kommer her.

Er det muligt, at den hjemmeside jeg har lavet, at den automatisk starter op, når jeg sætter den i CD rom drevet ??
Den skal bruges som demo, for at se om kunden vil have produktet eller ej !!

Hvis det er muligt, hvordan skal jeg så gøre ??
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
04. april 2005 - 17:00 #1
http://www.html.dk/artikler/00035/ kan måske hjælpe dig :)
ellers må du jo give din kunde en guide med!
Avatar billede moore Nybegynder
06. april 2005 - 18:23 #2
takker.. dog kunne jeg ikke lige få den til at starte en .asp side..
men smid et svar for point.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
06. april 2005 - 18:43 #3
da asp kræver at være placeret på en maskine med en server installeret kan det ikke lade sig gøre... kun statisk som fx html :)