Avatar billede pmprod Nybegynder
04. april 2005 - 16:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DVD Drev ka ikke opfange dvd

Hey.. håber nogle kan hjælpe mig da det er pænt vigtigt!

Sad i studiet og skulle installere en dvd med et program på. Det er ikke en brændt cd, men en orginal version.

Problemet er at DVD Drevet ikke kan opfange det.
Hvad skal jeg gøre?

Jeg har prøvet andre dvd'er + cd-rom - men intet virker.
Og når jeg ser på driverne i enhedsorientering så står der de virker korrekt!, men der står 2 dvd drev, underligt?. har prøvet at deaktivere det ene og derefter prøve. Virker heller ikke.

Jeg har formateret for et par uger siden så ved ikke om det har haft betydning?

Når jeg putter dvd'en ind i drevet lyder det som om den ikke får "fat" i dvd'en men den har lyt sådan altid siden jeg fik den!

Håber nogle kan hjælpe tak!
Avatar billede screem_brille Novice
04. april 2005 - 16:43 #1
Lyder som et defekt DVD drev, men kan skyldes et software problem, virker drevet hvis du forsøger at boote op på det ?
Avatar billede pmprod Nybegynder
04. april 2005 - 16:52 #2
nej det virker ikke.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. april 2005 - 19:51 #3
Opdatér DVD/CD driver i enhedshåndteringen; du ska' lade den "se" internettet så evt. opdatering kommer derfra ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 19:54 #4
defekt drev
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 07:35 #5
Noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:50 #6
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 01:25 #7
kan man forvente noget feedback eller ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:46 #8
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede pmprod Nybegynder
11. juli 2006 - 21:20 #9
jaaa