Avatar billede jgkl Nybegynder
04. april 2005 - 14:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

G6Ftp server og Windows Xp vil ikke forbinde

Jeg har et par WinXP maskiner som ikke kan forbinde med ftp.
Jeg kan fint logge ind, men får så fejlen

Der opstoden en fejl ved åbningen af FTP-serveren. Sørg for at du har tilladelser til at åbne denne mappe.

Detaljer: Forbindelsen til serveren er gendannet.

Det hele kører på en Windows 2000 server, og med Gene6FTP 3.4.0 server, og jeg har flere windows 2000 maskiner og de kan fint logge på ftp serveren.

Nogen ideer eller forslag?
Avatar billede jgkl Nybegynder
04. april 2005 - 21:05 #1
For at føje spot til skade, kom Gene6FTP med en ny release i dag, så tænkte jeg yes, så er mit problem løst, men nej nej..

Nu lyder fejlen

Der opstoden en fejl ved åbningen af FTP-serveren. Sørg for at du har tilladelser til at åbne denne mappe.

Detaljer:
200 Type set to A
227 Entering Passive mode(192,168,200,112,39)
425 Cannot Open data connetion.

Hvad værre er at jeg kan sagtens bruge det ftp commandline tool som ligger i winXp, og connecte og få vist mapperne, men ikke med explorer eller et andet grafisk interface Ftp program f.eks. smartftp eller Cuteftp
Avatar billede jgkl Nybegynder
27. september 2005 - 15:13 #2
Ingen svar lukker