Avatar billede hhans Nybegynder
01. april 2005 - 12:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kæde til fil?

Jeg har en række wordskabeloner, hvor der er lagt et brevhoved ind. Brevhovedet (*.gif) er lagt som en kæde til en fil, men hvordan ser jeg hvad der er kædet til?

Når jeg åbner skabelonerne fra en anden lokation er der ikke adgang til *.gif´en, men jeg har ikke rigtig mulighed for at rette min kæde til den nye placering af *.gif.

Håber, at der er en der kan hjælpe med (evt. et program) der kan vise hvad min oprindelige kæde peger mod.

Håber, at spørgsmålet er forståeligt!

På forhånd tak.

hhans
Avatar billede vejmand Juniormester
01. april 2005 - 12:42 #1
Funktioner -> Indstillinger -> Vis -> Flueben i feltkoder
Avatar billede hhans Nybegynder
01. april 2005 - 15:43 #2
Det viser ikke hvor den "kædede"-fil er placeret.

"Filen" vises fortsat som en lille firkant med et rødt kryds i venstre hjørne.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. april 2005 - 11:38 #3
Okay, hos mig kommer stien til den "kædede"-fil frem når jeg sætter omtalte flueben.
Ved desværre ikke hvorfor den ikke gør det hos dig.

Prøv evt. om følgende virker hos dig, det gør det ihvertfald her:
Højre-klik på billedet -> Pakke-objekt -> Rediger pakke -> Rediger -> Komandolinje
Avatar billede hhans Nybegynder
04. april 2005 - 09:59 #4
Ved højreklik på billedet får jeg kun mulighed for at vælge:

"klip, kopier, sæt ind, rediger billede, skjul værktøjslinie billede, gruppering, rækkefølge, brug indstilling som standard, formater billede, hyperlink".

Jeg kan ikke vælge "Pakke-objekt". Jeg har både prøvet i office2000 og 2003. Findes der ikke et program eller ligende der kan vise alle kode i et word-dokument. Oplysningen må jo ligge et eller andet sted.

Jeg kan dog få den til at vise et lille anker, men det er det!
Avatar billede hhans Nybegynder
07. april 2005 - 15:10 #5
Det lader ikke til, at der er en umiddelbar løsning på dette problem.

Lukker - men tak for indsatsen til vejmand (.....men jeg kan nu ikke forstå hvorfor det ikke vil virke hos mig hvis det virker som dig?!?!?)
Avatar billede hhans Nybegynder
07. april 2005 - 15:10 #6
Lukker