Avatar billede zerocool Nybegynder
28. marts 2001 - 21:18 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Tekst

jeg ville lige spørge om der ar nogen der gidder designe en lille fed txt hvor der står \"/_CrAzH_\\\"

(uden \" \")

/zerocool
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. marts 2001 - 21:20 #1
joo...
Hvor stor skal den være?
farver?
motiver?

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. marts 2001 - 21:22 #2
med motiver mener jeg om der skal være en slags igur eller noget?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. marts 2001 - 22:14 #3
.....jeg venter.....
Avatar billede staz Nybegynder
29. marts 2001 - 11:01 #4
Her er et lille forsøg:

http://www.pixel-studios.dk/crash.gif

---- Staz ----
Avatar billede kaage Nybegynder
29. marts 2001 - 15:24 #5
Hej,

Her er også et lille forsøg...

http://www.lota.dk/test/crazh.htm

---Kaage---
Avatar billede zybe Nybegynder
29. marts 2001 - 16:22 #6
Her var også lige et par forslag...

http://zybe.subnet.dk/crazh.htm

/ZyBe
Avatar billede spike. Nybegynder
29. marts 2001 - 16:30 #7
Her er også et forslag...
http://www.netby.dk/Vest/Blaa/111/Crazh.gif

Spike.
Avatar billede spike. Nybegynder
29. marts 2001 - 16:37 #8
Avatar billede spike. Nybegynder
29. marts 2001 - 16:38 #9
Avatar billede and.vang Nybegynder
29. marts 2001 - 16:57 #10
Vil også godt forsøge mig!

/Anders
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. marts 2001 - 17:17 #11
jeg forsøger også senere!

//krusnof
Avatar billede zerocool Nybegynder
29. marts 2001 - 20:03 #12
ok så venter jeg med at give nogen point ud
Avatar billede zybe Nybegynder
29. marts 2001 - 20:08 #13
Skal det være logoer, eller tekst logoer...?

/ZyBe
Avatar billede krusnof Nybegynder
29. marts 2001 - 20:18 #14
Avatar billede spike. Nybegynder
29. marts 2001 - 20:19 #15
Kan nogle af mine bruges, eller...?

Spike.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. marts 2001 - 21:02 #16
krusnof> nu er det ike for at provokere, men bruger du ikke den font rimelig tit??? i alle de logoer, jeg har set dig lave på eksperten, har du kun brugt denne font: xenotron
Avatar billede and.vang Nybegynder
30. marts 2001 - 19:20 #17
Jeg når det:

home.dencity.com/spil/crash_1.jpg
home.dencity.com/spil/crash_2.jpg
home.dencity.com/spil/crash_3.jpg
home.dencity.com/spil/crash_4.jpg

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
30. marts 2001 - 19:24 #18
HVORFOR laver jeg altid sådan nogen dumme fejl! Det staves jo for fanden med Z! Og så glemme jeg tilmed http! Sig til hvis der er et af dem du gerne vil have Zerocool. Så kan jeg jo lave det om. Men i kan da lige få dem som links:

http://home.dencity.com/spil/crash_1.jpg
http://home.dencity.com/spil/crash_2.jpg
http://home.dencity.com/spil/crash_3.jpg
http://home.dencity.com/spil/crash_4.jpg

/Anders  8-[
Avatar billede krusnof Nybegynder
30. marts 2001 - 21:39 #19
ezzuk det ved jeg godt, og du har nok ret, men jeg elsker den skrifttype :-)

//krusnof
Avatar billede ezzuk Nybegynder
30. marts 2001 - 22:11 #20
den er da også ret heftig.
Avatar billede zerocool Nybegynder
31. marts 2001 - 22:49 #21
de er meget pæne alle sammen men det jeg søger er en tekst uden baggrund (til et billede)

>>>and.vang hva er dit icq nummer???
Avatar billede and.vang Nybegynder
01. april 2001 - 19:11 #22
øhh...undskyld, men for at sige det lige ud aner jeg ikke hvad et icq nummer er! Og hvordan finder man ellers ud af det?

/Anders
Avatar billede alh Nybegynder
01. april 2001 - 22:06 #23
Hvad er der på det billede du skal bruge teksten på, hvilken farver vil du have teksten i, nogle specifikke effekter du søger mm. fortæl fortæl..
Avatar billede zerocool Nybegynder
02. april 2001 - 22:07 #24
ok det er til et logo jeg er ved at lave.
det skal være en gul/guld farve.
størrelsen er lige meget
Avatar billede alh Nybegynder
03. april 2001 - 00:43 #25
Jeg har lagt et bud ud på http://www.alhwebdesigns.dk/crazh.html
Hvordan laver man egentlig en farve der bare nærmere sig guld...?
Avatar billede alh Nybegynder
03. april 2001 - 23:49 #26
Jeg tror jeg har den der med guld nu, tjek samme link.
Avatar billede topsite Nybegynder
01. juli 2004 - 14:20 #27
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kan exp.dk håndterer lange sætninger uden problemer?
Og hvis den kan, hvordan gør de?
Avatar billede topsite Nybegynder
01. juli 2004 - 14:21 #28
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa