Avatar billede christian-s Nybegynder
29. marts 2005 - 21:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Headset til Skype og mobil

Jeg har et par steder læst om headsets til både computer, Skype og vist også normal telefon.

Hvor meget koster de og hvor godt virker de?

Erfaringer, input og priser er velkommen!
Avatar billede 4b4 Nybegynder
29. marts 2005 - 21:03 #1
Hvorfor ikke købe en SKYPE telefon.. eller rettere en aldm. telefon som også virker med skype (plug netstik i ..)

Kan få's billigt i Bilka for tiden :)
Avatar billede honne Praktikant
29. marts 2005 - 21:04 #2
Avatar billede christian-s Nybegynder
29. marts 2005 - 21:07 #3
Undskyld, jeg skulle selvfølgelig også nævne, at headset'et skal kunne bruges til en Sony Ericsson T610 mobiltelefon
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 21:34 #4
så er det et bluetooth headsæt du søger ;) (det kræver dog at du har en bluetooth adaptor i din computer før det også virker til den)
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
30. marts 2005 - 01:42 #5
Jeg kan anbefale logitech's bluetooth headset. Den har jeg brugt til skype, SE t610, SE t630, SE p900 og SE S700i uden problemer... Da jeg købte det kostede det vidst 799 men det er vidst nede op 699 eller 599...
Avatar billede dennisbj Nybegynder
30. marts 2005 - 13:43 #6
logitechs headset er store og rimme og træls og ha på i længenden.. men derimod Jabra 250 den køre bare

Jeg købte Jabra 250 http://www.jabra.com/jabra/images/QTV/Jabrabt250.mov
specs på den må du lige selv finde på linket.. men jeg har den samme mobil som dig og den virker perfekt lyden er fantastisk og man mærker ikke man har den på, og den understøtter alt det så du kan ringe op etc.
En anden god ting du kan pair den med 7 profiler ialt, jeg bruger min headset mest til
TS http://www.goteamspeak.com/news.php en slags skype bare fejlfri og bedre lyd. bruger den skam også til skype og der virker den også perfekt som nu skype virker..
på edbpriser kosten den 649 kr men hos http://www.retail1.dk/product.asp?product=688&page=1 får du den til 549kr.
har afprøvet den med en nokia 6310i og der virker den også 100%

http://www.jabra.com/JabraCMS/EM/EN/MainMenu/Products/
Awards http://www.jabra.com/JabraCMS/NA/EN/MainMenu/AboutJabra/Awards/

Ang SE egens bt headset har jeg hørt af bekendte at de er ok men træls og ha på i længden
Avatar billede christian-s Nybegynder
02. april 2005 - 12:58 #7
tak for jeres svar/kommentarer - har I flere indskud eller vil I have lidt points?

god weekend!
Avatar billede christian-s Nybegynder
14. april 2005 - 21:09 #8
tak