Avatar billede maxhh Nybegynder
28. marts 2005 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne class fil?!

Hejsa, jeg har lige et spørgsmål, Jeg har en class fil som jeg åbner med wordpad, og når jeg gør det, kommer der en masse firkanter og tegn fram i kodelinierne (som når man åbner en exe eller lign. fil) er der noget program eller lign jeg skal bruge for at åbne class filer? har ellers altid åbnet dem med wordpad/notesblok

Håber nogen kan hjælpe mig!
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2005 - 22:04 #1
En .class fil er en binær fil med oversat Java kode.

Hvis du vil se den Java kode skal du have fat i en decompiler.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2005 - 22:05 #2
Avatar billede maxhh Nybegynder
28. marts 2005 - 22:16 #3
tak, det virker :)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2005 - 22:17 #4
så ligger jeg et svar
Avatar billede maxhh Nybegynder
28. marts 2005 - 22:18 #5
mange tak