Avatar billede mahp Nybegynder
28. marts 2005 - 16:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

opdaterng af grafikkort

er her nogen der kan fortælle mig, hvorjeg kan finde en update til et grafik kortder hedder:

ATI RADEON Mobility 16 mb, det er til en bærbar.
jeg har led over at på ati hjmmesiden, uden held. jeg vil gerne haveet direkte link til download
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 16:12 #1
det må være noget lignende det her, men check lige om det er det grafikkort.
http://www.softwarepatch.com/utilities/mobility-radeon.html
Avatar billede mahp Nybegynder
28. marts 2005 - 16:17 #2
jeg prøver lige at kigge på det. vender tilbage om lidt
Avatar billede screem_brille Novice
28. marts 2005 - 16:19 #4
Er smartest at hente den direkte hos ATI hvis du spørg mig *S*
Avatar billede mahp Nybegynder
28. marts 2005 - 16:25 #5
når jeg installer den fra ai, skriver den noget med at den ikkekan finde nogle kompotenter og jeg skal kontrolere at jeg har de nødvendige hardware eller software, også kan jeg kun afslutte installationen ?????
Avatar billede mahp Nybegynder
28. marts 2005 - 16:33 #6
???
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 16:38 #7
citat fra hp driver download siden:
This download contains the Windows 2000 and Windows XP video driver and control panel for ATI Mobility 7500 and 9200 video cards. You will need to check the model of your Notebook and its graphics card before installing this update.

Hvis ikke nogen af driverne virker, bliver du nok nødt til at finde ud af, hvilket kort du har siddende, du kan f.eks. brug sisoft-sandra eller everest home edition, som er gratis.
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 16:40 #8
du sikkert også gå ind i laptop producentens hjemmeside med modelnummer og søge efter driver downloads. ellers prøv at lægge model, serienummer osv. her.
Avatar billede huset Praktikant
28. marts 2005 - 17:04 #9
Mobility drivers SKAL hentes på producentens hjemmeside af laptoppen
Avatar billede mahp Nybegynder
28. marts 2005 - 19:30 #10
okay, men der er bare ingen udae på hp. det drejer sigom hp omnibook 6100
Avatar billede ebe Praktikant
28. marts 2005 - 19:35 #11
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 11:51 #12
kunne det tænkes du kunne finde tid til at oplyse os om sagens gang, eller få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:02 #13
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede ebe Praktikant
07. maj 2005 - 16:11 #14
huset>> man kan jo altid håbe....  *ggg*
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:11 #15
:D yep
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:07 #16
noget feedback måske ?