Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 17:39 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

www.biver.dk

Vil i sige hvad i mener om www.biver.dk?

De to bedste kommentar inden den 5/4 - 2001 får 15 point hver!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 17:41 #1
Jeg ved godt at chatten ikke virker endnu!
Jeg har oprettet et spørgsmål om det
http://www.eksperten.dk/spm/59844
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. marts 2001 - 17:43 #2
øhm. Har ikke så meget at sige.. Der er jo bare de ordinære ting, sms, mobil, scorereplikker, o.s.v.
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 17:44 #3
+ bar og e-mail
Avatar billede jolleberg Nybegynder
28. marts 2001 - 17:45 #4
jeg kan godt lide farverne de harmonerer godt sammen! Jeg kan også godt lide at den loader hurtigt så man ikke skal vente i 100 år! Og så er det også et godt indhold!!

-Jonas
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 19:24 #5
Er der ikke andre der vil give en kommentar?
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. marts 2001 - 20:17 #6
Hele vejen igennem godt tænkt design med rare farver og go load tid.... Der er efter min mening kun en ting der burde rettes .... skriften er lidt for stor....

10@13

/Michael
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:23 #7
Det skal blive gjort, er det hele vejen igennem at der er få store bogstaver eller er der nogle spacielle steder? Hvor stor vil du anbefale?
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
28. marts 2001 - 20:28 #8
Min egen mening er at det er hele vejen igennem.. men jeg kan godt lide små bokstaver størrelse 2 syntes det ser bedst ud se selv på min side www.net2designer.dk den er størrelse 2...

/Michael
Avatar billede morten_rasmussen Nybegynder
28. marts 2001 - 20:29 #9
Farverne er fede !
Men der er alle de ting som der er på næsten alle sider som SMS og Scorereplikker og det der men ellers er den sq feeed !

Morten
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:30 #10
Skriften er nok en lille smule for stor...
Prøv at tænke på den der måske sidder med en 14 tommer skærm...
Men farverne er nok ikke de bedste men det er da fint nok...
Det er ikke det bedste med en fed skrift i din menu...
Prøv at fjerne lidt af det mellem rum der er mellem dine punkter i din menu...

Become a registered user now! It\'s free!

det kan man ikke se når man kører musen ind over...
der er en lille fejl i din mobil menu det er under operator menu den kommer med
Warning: Failed opening \'piv.php\' for inclusion (include_path=\'\') in /home/sites/site253/web/mobil/ope/index.php on line 114

Det er ellers et fedt indhold din side har men den er dog ikke færdig...
eller er den?
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:32 #11
Første tanke = 8@13
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:32 #12
Nej nej!
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:33 #13
nej nej til hvad..
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:39 #14
At den ikke er hel færdig. Nu virker mobilsiden igen!
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:41 #15
ok det er da fint nok
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:43 #16
prøv at sætte din opløsning ned til 800x600
og se på din hjemmeside
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:49 #17
Okay, skal jeg ikke bare lave menuen lidt mindre?
Avatar billede cain Nybegynder
28. marts 2001 - 20:52 #18
jo det vil nok hjælpe lidt meget men også din skrift en tak mindre...
Avatar billede biver.dk Nybegynder
28. marts 2001 - 20:57 #19
Det skal jeg nok gøre, imorgen!
Avatar billede convinius Nybegynder
29. marts 2001 - 00:59 #20
I min opløsning 768x1024 der ser fnt ud....jo jeg kan godt lide siden. :-)

Det er herligt med en overskuelig menu. Godi godi
Ingen kommentar.......jo skriftstørrelsen er vildt stor.  :-)  Tag det rolig...vi e ikke nærsynet.  :-)

God fornøjelse

/convinius
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2001 - 12:06 #21
10@13 = bullshit!

6@13 = rel world!
Avatar billede xerex Nybegynder
29. marts 2001 - 12:16 #22
Ehm...
Den ligner da alle de andre \"nu-laver-jeg-en-side-om-ingenting\" Din side er jo set 1000 gange før..

prøv med lidt orginalitet :|

Og den er 10@13 ...styr dig da!

Den er højest til et 6^@13 6 pilopad :(

Avatar billede biver.dk Nybegynder
29. marts 2001 - 20:45 #23
Nu har jeg fået rettet tekst-størrelsen!!!
Avatar billede coinz Nybegynder
30. marts 2001 - 11:03 #24
siden er okei... indholdet er sikkert som det skal være til din side, din chat virker ikke hvorfor jeg vil foreslå at du ikke publisherer den... synes farverne er gode sammen, men synes alligevel ikke så godt om siden... dit chart logo er også lidt for stort....

alt i alt 7@13
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 16:48 #25
Designet er fed segenerelt design og tekst er fed . Syntes også det er fed du ikke bare sætter 700 bannere/  reklamer... IND VIRKELIG FED SIDE MENER DET..........
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2001 - 19:55 #26
Du har altså en brun ring om munden krellers.. Er det chokolade? Nej, det lugter ikke af chokolade..

Men måske er der bare en der har trådt i en bæ..?

;-)