Avatar billede tiger_dk Mester
25. marts 2005 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på webmail ved TDC !

Jeg har et problem med at lokke ind på TDC web mail. Man kan jo lokke ind på www.mail.tdconline.dk og tjekke ens e-mail inden de kommer ind i Outlook Express !

Problemet er på en måde lidt sjovt, vi har 2 pc'er her i hustanden, og jeg kan ikke på nogen af dem lokke ind på web mail, men når jeg kommer til en aden pc ud fra, f.eks over ved ens nabo, så virker det fint ! Det er udmildbart som om, det er vores pc'er den er galt med, men hvad ?? Det har virker fint, men i de sidste 3-4 mdr. har jeg ikke kunne lokket mig ind, ret irreterende. Jeg har snakket med TDC mail Support, men de tilbyder mig et nyt password, men det kan jo ikke passe når jeg kan lokke mig på andre steder fra.

Hvad er der dog galt !
Avatar billede tiger_dk Mester
25. marts 2005 - 20:53 #1
jeg glemte at sige, at styresystemene er Windows XP og Windows 2000 og at jeg køre internet over en router !
Avatar billede tiger_dk Mester
26. marts 2005 - 13:31 #2
og at jeg har scannet den, for at sige det lige ud,  i hovede og røv. Med henblik på virus og spyware og jeg skal komme efter dig, men der har ikke været noget !
Avatar billede hemas Nybegynder
27. marts 2005 - 03:29 #3
Jeg tror at adressen er forkert.....

Jeg har webspeed og bruger www.tdckabeltv.dk og går så ind under webmail i højre hjørne, min svigerinde har også haft det problem, underligt at TDC ikke selv har fattet det ???

Knus HeMaS

Håber at det virker... ;o)
Avatar billede tiger_dk Mester
27. marts 2005 - 10:28 #4
det virker ikke, nu bruger jeg heller i tdckabeltv
Avatar billede hemas Nybegynder
28. marts 2005 - 01:37 #5
ok sorry, jeg troede at du havde webspeed !!! det har min svigerinde nemlig og før hed det oncable......

Knus og held og lykke HeMaS
Avatar billede tiger_dk Mester
31. maj 2005 - 19:16 #6
Point
Avatar billede tiger_dk Mester
01. juni 2005 - 16:54 #7
Det virker nu, jeg formaterede maskinen og installere windows på ny !