Avatar billede xfirm Nybegynder
25. marts 2005 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installere win98

Hej
Er det muligt at installere win98 på en pc`s harddisk og bagefter sætte harddisken over i en anden computer ??

ville det virke med opstart og det ??
Avatar billede kenp Novice
25. marts 2005 - 13:00 #1
ja det virker faktisk som regle med win98 :) bare husk at hvis dne anden comp. ikke har noget cd-rom drev, at ligge driverne med over til det froskellige harddware som er i den anden. comp.
Avatar billede speedytech Nybegynder
25. marts 2005 - 13:02 #2
Ja det er muligt.

Men det bedste er hvis du installer win98 indtil at den kommer til at genstarte - så sætte du disken over en den anden maskine og du den begynder at finde nye hardware..

Jeg har prøvet det engang - fordi at jeg ikke selv kunne installere den på min egne maskine - så installeret jeg den på min harddisk i en anden maskine og satte harddisken over i min computer, og derefter startede den bare op og det virket..
Avatar billede xfirm Nybegynder
25. marts 2005 - 13:04 #3
okie tak for det
Avatar billede kleve Nybegynder
29. marts 2005 - 13:34 #4
..og husk lige chipset drivere hvis det er fra f.eks et Intel chipset til VIA eller SIS.
Helt problemløst er det ikke..

FK