Avatar billede dundee Nybegynder
23. marts 2005 - 23:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

fejl på hjemmeside

Hej eksperter.

jeg har lavet en hjemmeside i FrontPage.

Men da jeg så endelig blev færdig og fik linket menuen sammen ville ikke alle link virke ? hva har jeg gjort forkert ?

nogen der kan hjælpe mig please skriv til mig her eller på msn jimmy@selvet.dk

siden ligger på www.vub2820.frac.dk men har rettet siden igen så det er den nye side der skal op
Avatar billede jannikf Nybegynder
23. marts 2005 - 23:18 #1
Er du sikker på at alle filerne er blevet uploadet til serveren? Hvis, ja så tjek evt. om filnavnene er rigtige.
Avatar billede dundee Nybegynder
23. marts 2005 - 23:21 #2
det har jeg tjekket og har ændret alle de link som også indholdte æ,ø og å jeg kan simpelt hen ikke finde ud af hva det kan vær jeg kan sende filerne til dig så du kan se hvis det er
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2005 - 23:23 #3
Linket til forsiden - der står indexl.html

Skal det ikke være index.html?
Avatar billede jannikf Nybegynder
23. marts 2005 - 23:24 #4
Ja. Zip alle filerne og jeg vil hurtigt gennemgå dem. Du kan sende dem til jannikf@pc.dk.
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2005 - 23:25 #5
Og når du nu har rettet æ, ø og å i links, så har du vel også husket at rette det i dine html filer - så siderne heller ikke fysisk hedder noget med æ,ø og å?
Avatar billede dundee Nybegynder
23. marts 2005 - 23:25 #6
jo det skulle der :-) men det er ikke det der er galt for det virker fint

det er også mere på de sider jeg har rettet som ikke er uploadet jeg har problemmer med
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2005 - 23:27 #7
Ja kan se at dine billeder også indeholder æ og ø (rødekors) så de dur heller ikke.
Avatar billede dundee Nybegynder
23. marts 2005 - 23:28 #8
ja det har jeg rettet :-) miss_q
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2005 - 23:30 #9
Hvis du trykker forside - når du er på forside virker det ikke.

http://www.vub2820.frac.dk/indexl.html

Forside link virker på de øvrige sider.
Avatar billede miss-g Seniormester
23. marts 2005 - 23:31 #10
Nå - vi ser om jannikf lige finder ud af det *S* Smutter igen.
Avatar billede jannikf Nybegynder
23. marts 2005 - 23:37 #11
Ville du sende de filer?
Avatar billede dundee Nybegynder
23. marts 2005 - 23:40 #12
janik ja kan jeg sende dem via msn for min mailkonti og også gået kold nu
Avatar billede flintstone Novice
24. marts 2005 - 00:02 #13
Siden er også noget bred i det, synes jeg. Jeg kører 1024x768, men du har sat den 1280.
Way too much, efter min mening.
Avatar billede jannikf Nybegynder
24. marts 2005 - 00:14 #14
Svar
Avatar billede dundee Nybegynder
24. marts 2005 - 00:16 #15
Her er de 60 til dig jannik og velkommen her til den 1. skal nok blive sjovt der er gang i den her oppe
Avatar billede fcs Novice
09. maj 2005 - 21:49 #16
Løsningen skal være tilgængelig for alle brugere her på eksperten. Jeg vil derfor bede jer om at skrive løsningen herinde så alle kan lære af det. I har 14 dage til at få orden på dette. Man må nemlig ike bruge ekspertenpoint som betaling for noget der er løst over mail, messenger, etc.

Mvh.

FCS/Coadmin
Avatar billede jannikf Nybegynder
09. maj 2005 - 23:30 #17
Løsningen bestod i at ændre alle links på alle siderne og da jeg ikke er i besiddelse af filerne mere, kan jeg for min side af ikke gøre noget.
Avatar billede fcs Novice
10. maj 2005 - 20:37 #18
Ok. Husk fremover at løsningen skal være tilgængelig for alle når der bliver uddelt point ;o)

Hygge

FCS