Avatar billede torving Nybegynder
22. marts 2005 - 18:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Redirect til anden side.

Hej.

Jeg har en webappl. hvor jeg, efter en bruger har indtastet nogle oplysninger og trykket på en knap skal redirecte brugeren til en anden side. Ingen problemer her.
Problemet er at den anden side som vedkommende skal redirectes til tager lidt tid at indlæse. Derfor vil jeg gerne på en eller anden måde kunne indikere overfor brugeren at denne  er igang med at blive overført til anden side ell. lign.

Syntes jeg støder mit hovede ind i vægen næsten ligemeget hvilken vej jeg går i dag.
Nogle super ideer.

btw.: kodet i c#.net

VH

/Mht
Avatar billede torving Nybegynder
22. marts 2005 - 18:38 #1
Vrøvl... det er noget vrøvl jeg sidder og skriver til jer. Det har været en lang dag.
Når brugeren trykker på den knap som afslutter registreringen, køres der en metode som tager lidt tid, denne afslutter med at redirecte brugeren til en anden side.
Altså er det ikke indlæsningen af siden som tager resourcerne.
Undskyld min skrive bommert..

VH

/MHT
Avatar billede guidmaster Nybegynder
22. marts 2005 - 18:40 #2
Så skulle du tage et kig på denne artikel: http://www.eggheadcafe.com/articles/20050108.asp
Avatar billede torving Nybegynder
22. marts 2005 - 19:08 #3
Det var faktisk en ganske god artikel. Tak for det. Stik mig et svar.

VH

/MHT
Avatar billede torving Nybegynder
02. april 2009 - 14:38 #4
;