Avatar billede elektronikpeter Nybegynder
22. marts 2005 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tjeneste til deling af filer over internet

Vi er en gruppe som arbejder på et fælles projekt. Dette indebærer at der skal udveksles en masse filer mellem hinanden. Måden vi har gjordt det på er ved at sende filerne som vedhæftede filer, men når filerne begynder at blive i størrelsen af 15-20 mb har det vist sig at være problemer med at sende disse.
Det jeg søger er et sted på internettet hvor man, helst gratis, kan oprette en konto hvor man fx får tildelt 100 MB plads som man kan bruge til at uploade filer, som e andre i min gruppe så kan hente.
Findes der sådanne side ?
Avatar billede phm0504 Nybegynder
22. marts 2005 - 11:41 #1
Avatar billede norbert Nybegynder
22. marts 2005 - 16:49 #2