Avatar billede 37c Nybegynder
22. marts 2005 - 10:15 Der er 6 kommentarer

HJÆLP! mine lokaliteter er væk?

startede min pb op her til morgen..
skulle vælge lokalitet - men de er allesammen væk?
oprettede så to nye som jeg lige ku huske, prøvee at genstarte, men de blev så osse slettet..
plejer jo at ligge i æble menuen > lokalitet.. men nej?!

kan jeg være kommet til at slette en eller andne underlig ting? eller er det en indstilling a la "dont save any locations" jeg har ticket af!?

nogen der har været ude for det samme?!

- th
Avatar billede egonspock Seniormester
22. marts 2005 - 18:00 #1
Jeg ville nok reparere tilladelser som noget af det først. Det gør du med Diskværktøj i hjælpeprogrammer (Æble-U i Finder)
Avatar billede 37c Nybegynder
23. marts 2005 - 10:54 #2
har jeg gjort -
ved ikke hvad jeg skal gøre..?!
det er super presset!
er nødt til at sætte IP op hver gang jeg er på et nyt netværk..!!

andre forslag til at få dem tilbage?!
Avatar billede egonspock Seniormester
23. marts 2005 - 15:24 #3
Prøv at se om du kan finde fejlen i konsolen, enten i Console.log eller System.log-filerne. Har du afviklet andre hjælpejobs som f. eks. yasu eller cocktail. Måske kunne det hjælpe. Jeg kunne godt forestille mig at det ville hjælpe med specielt Weekly-unix-jobbet. Hvor meget plads er der på harddisken, i øvrigt?
Avatar billede 37c Nybegynder
23. marts 2005 - 15:28 #4
uhh er ikke så consol agtig..?!
kender ikke yasu eller cocktail?
der er 8gb tilbage.. ud af 60..

kører 10.2.8 forresten..
Avatar billede egonspock Seniormester
23. marts 2005 - 15:33 #5
Så prøv at find Macjanitor på www.versiontracker.com og lad den afvikle alle programmer. Det er nok det nemmeste. Lykke til!
Avatar billede 37c Nybegynder
23. marts 2005 - 15:36 #6
ok tak..
prøver..!!