Avatar billede black-bird Nybegynder
21. marts 2005 - 10:46 Der er 7 kommentarer

Site vudering www.blackbird.1go.dk

Hey.....

Nu har jeg bøvlet lidt rundt med min side det skal lige siges dette er første gang jeg laver en side med CSS og PHP så koderne er sikkert ikke helt rigtig alle sammen.... ;)

Men hvis i lige vil se på designet og give en melding tilbage meget gerne konstruktivt......

_blackbird
Avatar billede Hald Praktikant
21. marts 2005 - 10:52 #1
En person der kalder sig blackbird, skal ikke have en lilla hjemmeside!

du skal have noget crom look, noget sort blankt... metal look måske
Avatar billede thb Nybegynder
21. marts 2005 - 11:01 #2
Jeg synes at det ser okay ud, men du skal nok kigge på dine fonts.. Det ser ikke pænt ud at der er forskellige fonts eller bare ingen font defineret.

Hvis du indsætter (i dit css document):

BODY {
font-family: verdana, arial;
}

Eller nogle andre fonte..

Og en anden ting, hedder det ikke: "Det er bedre AT komme galt af sted, end slet ikke og komme af sted !!!!" ??? :)

Thomas
Avatar billede Hald Praktikant
21. marts 2005 - 11:07 #3
der mangler de sorte linjer i bunden og til venstre rundt om indholdet...
Avatar billede mtychsen Praktikant
21. marts 2005 - 11:11 #4
Hvorfor er der to menuer med de samme undermenuer? Når der er så lidt navigering som der er på din, så er en manu alt rigeligt.

Design: ikke imponerende.
Avatar billede wordwrap Nybegynder
21. marts 2005 - 11:18 #5
siden blir ikke vist helt korrekt i opera, der mangler nogen af de lodrette streger i top menuen...
Avatar billede black-bird Nybegynder
21. marts 2005 - 11:36 #6
Cyberzdk - Jeps meget enig... har også tænkt på det og er i øjeblikket ved at finde nogle bedre farver til sitet men sys bare ikke lige jeg kan finde den rette Crom look som du snakker om...
jeg kan ikke se der mangler nogle streger nogen steder?

thb - Hehe... okay sorry det er rettet nu.. ;)
Det med Fonterne havde jeg faktisk ikke selv set men det retter jeg hurtigst muligt....

mtychsen - De to menuer er for at man kan komme ind på under menuerne sener når der bliver tilføjet flere side....
Desig ikke imponerende... ??? hva mener du med det.. nogeet specielt...

strange_76 - Nej okay kan nemt ske har kun lavet den til IE6 er ikke inde i ret meget om hvordan man for den til at blive vist korekt i hverken Opera eller Firefox