Avatar billede evex Nybegynder
18. marts 2005 - 23:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike Steam 1.6

Hejsa

Jeg har lige fået mit nye internet op at køre og så havde jeg tilfæligvis mit counterstrike liggende.. Da jeg så prøvede at installere steam og skrev min 100% originale cdkey skrev den at den allerede var brugt. Jeg kunne selvfølgelig gå ned og købe en ny cdkey. men fatter ikk hvorfor jeg dog så skulle forære nogle for 250 kroner cdkey.. Hvad kan man gøre ved det..

Lasse
Avatar billede taskmgr Nybegynder
18. marts 2005 - 23:50 #1
Hvis du er sikker på, at du ikke allerede har registreret en bruger med din CD key, så prøv om du kan få dit spil byttet hos din forhandler.
Avatar billede evex Nybegynder
18. marts 2005 - 23:55 #2
jeg er helt 100% procent sikker. men jeg har desværre smidt bonnen væk..
Avatar billede norbert Nybegynder
18. marts 2005 - 23:56 #3
Din forhandler må ihvertfald give en god forklaring på, hvorfor din key allerede ER registreret, da han jo har haft spillet, før du købte det. Håber du har gemt kvitteringen.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. marts 2005 - 23:57 #4
Surt :-(
Avatar billede gl.k. Nybegynder
19. marts 2005 - 00:10 #5
Noget af det samme taskmgr allerede har sagt. Har du nogensinde haft CCS installeret? Hvis ja, skal du nu bruge samme brugernavn og adgangscode som du brugte før.
Avatar billede evex Nybegynder
19. marts 2005 - 00:41 #6
Nej det har jeg ikk.. Fordi min internet aldrig har virket før.. Så det eneste jeg kunne have brugt den til er lan party.. Men eh.. Hvor skifter man bruger
Avatar billede gl.k. Nybegynder
19. marts 2005 - 00:57 #7
Jeg vil mene at man slet ikke kan spille HL2/CSS uden at have oprettet en account og hentet en masse spilledata fra nettet.( henter den ikke hele CSS ? )

Så - du har nok oprettet et account pt..

Kig evt her nu:

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=59&p_created=1092344951&p_sid=7Hh7HKAh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0yNjUmcF9wcm9kcz0mcF9jYXRzPSZwX3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1
Avatar billede evex Nybegynder
24. marts 2005 - 22:37 #8
Hmm ingen ordentlige svar..