Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. marts 2005 - 19:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Phpbb forum hacked ?

Hej jeg har phpbb forumuet, med version 2.8, der er så en der synes det er sjovt at drille lidt ; ) han har ændre titlen på de forskellige forumer, han har så truet mig med at han ville slette det hele, han har slettet andre som jeg kenders forum... men ikke mit, kan ikke finde ud at opdatere det ??

Har været inde på phpbb´s side...

http://www.phpbb.com/downloads.php

Men er det change file el patch file jeg skal bruge ?

Mister jeg noget på forum designet hvis jeg laver den opdatering ? Håber der er en der vil guide mig mange tak! fra nu
Avatar billede madssj Nybegynder
15. marts 2005 - 21:09 #1
Hvad har det med mysql at gøre?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
15. marts 2005 - 21:28 #2
Phpbb bruger mysql server, jeg skal jo rette på det ? hvor skulle den ellers lægge mester ?
Avatar billede doodoo Novice
15. marts 2005 - 21:30 #3
...hvis han direkte har hacked sig ind på dit forum den tilladelse (altså ind bag koden på FTP'en) er det jo ulovligt.. meld ham hvis dette er det rigtige =)
Avatar billede doodoo Novice
15. marts 2005 - 21:30 #4
den = uden
Avatar billede muddi Praktikant
15. marts 2005 - 21:49 #5
Er det en person du kender? Han kan have fundet et sted i din kode der er modtagelig for SQL Injection. Hvor detaljeret er din logfil?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
16. marts 2005 - 12:17 #6
Nej jeg kender ikke personen, jamen hvis i går ind på phpbb2.dk kan i se at de siger man skal opdatere den..

Hva mener du med om min logfil er detaljeret ?
Avatar billede aner-intet Nybegynder
16. marts 2005 - 12:24 #7
Avatar billede aner-intet Nybegynder
18. marts 2005 - 00:20 #8
Har Opdateret det, og siden er hacket! hvad fanden gør jeg ??
kan se at phpbb2.dk siden også er blevet hacked!!! hvad fanden sker der ???? Hvad gør jeg!
Avatar billede aner-intet Nybegynder
18. marts 2005 - 09:47 #9
opretter den lige under en anden kategori,