Avatar billede jokih Nybegynder
14. marts 2005 - 18:43 Der er 1 kommentar

CD rip med ASPI fungerer ikke

Jeg ønsker at rippe en cd så jeg kan høre den på mine pc højtalere. Til dette formål har jeg installeret programmet Audiocatalyst 2.1.
Efter at have fået en ASPI driver i computeren virker fanbladet ASPI, men den ser ikke en trackliste, men kun én samlet datafil. Vælger jeg derimod analogt rip ser den tracklisten.
Hvordan løses dette problem, så jeg kan rippe med ASPI?
Avatar billede clauzii Nybegynder
26. maj 2005 - 00:39 #1
Har du fået det til at virke?