Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2005 - 17:15 Der er 2 kommentarer

USB og IPod

Hej
Er der rigtigt at man ikke kan overføre data/musik til IPod med USB 1?
Avatar billede sd8220 Seniormester
29. marts 2005 - 11:52 #1
Hejsa
Nej det er det ikke;  men det tager laang tid. Det var i alfald muligt at bruge en ældre iMac (dem i sjove farver) sammen med en iPod, der havde USB-dock; men jeg ved ikke, om de nye iPods stiller andre krav.
Avatar billede spliffo Nybegynder
18. april 2005 - 09:26 #2
en ipod (4g) der er sat til computeren (hvis det er en mac) med et usb kabel (USB 2.0), SKAL bruge et styresystem i version 10.3 (panther) der ligger de rigtige "drivere" nemlig i, jeg har haft held til at sætte min ipod til en PC med usb-kablet... men det kan ikke lade sig gøre at få den til at poppe op i Itunes, den ligger bare som et drev i denne computer, men det tager en fandens tid at overføre filer med usb 1.1, hvilken comp. skal du da gøre det på