Avatar billede kosl99 Praktikant
12. marts 2005 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl under installation af IIS

Jeg har en Win XP pro m. sp2 og skulle installere IIS fra tilføj/fjern windows komponenter.

Selve installationen kan jeg godt starte, men efter ganske kort tid begynder der at komme fejl. Filen C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\XXXXXXXXX.dll kan ikke kopieres. Det er underligt for jeg kan se filen ligger der?
Jeg har prøvet at afinstallere SP2 og derefter installere IIS, men det samme sker.
Avatar billede jogii Nybegynder
13. marts 2005 - 09:42 #1
Prøv at omdøbe filen. Eller se om den er skrivebeskyttet etc.
Du skriver xxxxxxxxx.dll . Er det det der står på skærmen eller skriver du det fordi der er flere DLL'er den brokker sig over?
Avatar billede kosl99 Praktikant
13. marts 2005 - 13:55 #2
xxxx'erne er fordi der er alle filerne den vil kopiere, jeg kan sagtens manuelet kopiere/slette filerne og de er ikke skrivebeskyttet. Det er som om at installationen vil kopiere filerne fra ServicePackFiles\i386 biblioteket til et andet sted jeg ved jo bare ikke hvor?
Avatar billede jogii Nybegynder
13. marts 2005 - 14:14 #3
Hvad sker der hvis du manuelt sletter alle filerne i dette bibliotek? Jeg er ikke just Windows haj, men har på fornemmelsen at hverken IIS-installer eller en service-pack-installer aktivt kopierer driftsfiler fra dette bibliotek til et andet bibliotek. Kan det være at IIS-installer blot vil lave en backup-kopi af disse filer? I så fald kan du prøve at slette dem (eller flytte midlertidigt) og prøve igen.
Avatar billede kosl99 Praktikant
12. april 2005 - 09:21 #4
no aswer