Avatar billede lone_a_p Praktikant
11. marts 2005 - 18:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

www.madital.dk

Jeg har haft min side kørende i en måned nu og vil derfor gerne have kritik og gode råd fra eksperterne :o)

Adressen er: www.madital.dk

Jeg ønsker (konstruktiv) kritik / gode råd på alt, f.eks.:
- layout
- funktionalitet
- menu
- logo
- navn
- fejl på siden
- hastighed
- navigation/er det nemt at finde rundt?
- hvad er dit helhedsindtryk?
- ... og hvad du ellers kan finde på at kommentere :)

(er dette det rigtige sted at skrive, når jeg også ønsker at få testet siden for fejl? ... det vil jeg i al fald også gerne)

Siden tager i øvrigt højde for, hvilken skærmopløsning du bruger - hvis du skifter midt i det hele for at teste, så luk siden ned og op igen, så vil du se en forandring.

Der er et par ting, jeg allerede godt ved:
- der bliver ikke tjekket for om brugeren har flash
- forumet er ikke særlig godt!

Jeg hører meget gerne dine kommentarer :)

God fornøjelse
Lone
Avatar billede lone_a_p Praktikant
11. marts 2005 - 18:28 #1
I øvrigt ... jeg vil meget gerne høre, hvor skidt siden ser ud/virker andre browsere end IE 6.0

Jeg har kun testet i denne, da det er så få brugere der bruger andet :|
... jeg har statistik på sitet

Hvis det ser helt skidt ud, må du gerne sende et screendump eller to til lone@madital.dk, så kan jeg kigge på, om det er noget jeg vil gøre noget ved.

Og også ... hvordan virker javascripten i ældre browsere end 6.0?

Prøv at gå ind under Mad > Indtast, det er der, det mest avancerede javascript foregår. Prøv at:
- søge
- tilføje og slette nogle varer (+ med fejl: "glem" at vælge vare eller indtast intet eller f.eks. "ljk" under "gram" og tilføje alligevel).
- tryk på tallene for at se opskrifter og egne varer

Går det helt galt, når du bruger andet end IE 6.0?

:)
Avatar billede weblex Nybegynder
11. marts 2005 - 18:42 #2
Avatar billede darkman Nybegynder
12. marts 2005 - 09:35 #3
dårligt farvevalg. siden ser ikke indbydende ud. Den grå farve er dårlig baggrund for tekst.
Avatar billede darkman Nybegynder
12. marts 2005 - 09:39 #4
du bør desuden ændre din kode til no scrollbars samt fixed size
Avatar billede b_ball Nybegynder
14. marts 2005 - 17:25 #5
Jeg kan ikke forstå hvorfor du bruger frames
Avatar billede lone_a_p Praktikant
14. marts 2005 - 17:48 #6
Det er egentlig fordi, jeg ville lave flash menuen lidt mere lækker fra begyndelsen. Så ville den jo blive opdateret hele tiden og "starte forfra".

Det er noget der kommer henad vejen :)
Avatar billede lone_a_p Praktikant
23. april 2005 - 12:15 #7
lukket