Avatar billede felix-x Nybegynder
11. marts 2005 - 15:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer som standard program

jeg installerede FireFox da set skulle kører bedre, og første gang jeg starter det op spørger den om jeg vil anvende FireFox som standard browseren! det siger jeg ja til. Men da jeg finder ud af at mine genvejs-knapper på tastaaturet ikke virker med FireFox, vil jeg gerne have stillet Explorer til at være min standard browser igen, hvordan gør jeg det?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. marts 2005 - 15:30 #1
Jeg vil tro at hvis du åbner Explorer manuelt, så siger den at den ikke er standard browser, og om den skal være det. Og det siger du så ja til.
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. marts 2005 - 15:34 #2
Hvis den ikke gør det, skal du vælge > funktioner > Internet indstillinger > programmer og sæt hak nederst i > Internet Explorer skla kontrollere om den er standard browser
Avatar billede felix-x Nybegynder
11. marts 2005 - 19:03 #3
okay... thx

den spurte nemlig ikke selv! det var det den gjorde med FireFox...
Så det sidste hjalp... thx
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. marts 2005 - 20:59 #4
Velbekommen