Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 14:09 Der er 10 kommentarer

Vudering af min net shop

hejsa

kan jeg lige få noget expert hjælp her

jeg har lavet en internet shop

men mangler noget feedback

jeg vil gerne have både posivtiv og negativ

det positive vil jeg tage til mig
det negative vil jeg efter bedste evne prøve at ændre

håber på seriøse svar

konkurrenten

jeg giver ikke point her da svarende kan være mange og vidt forskellige
Avatar billede mjl Nybegynder
11. marts 2005 - 14:14 #1
Hvis nogen vil guide mig til siden, vil jeg gerne lige kikke en gang...
Avatar billede thb Nybegynder
11. marts 2005 - 14:14 #2
Det er lidt svært at tage seriøst: "håber på seriøse svar", når du ikke engang kan huske at skrive et link :)

Men det kommer vel lige pludselig...

Thomas
Avatar billede mjl Nybegynder
11. marts 2005 - 14:15 #3
:)
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 14:17 #4
aj ...det havde jeg bare ikke glemt..

jeg kan godt se det giver et kæmpe problem

men her er den

www.konkurrenten.net

det må i sku undskylde mange gange
Avatar billede thb Nybegynder
11. marts 2005 - 14:24 #5
Det gøre det hele lidt nemmere. :)

Design mæssigt er der nogle ting jeg ville lave om på. Det kunne sagtens bliver mere spændende at se på, plus at det kunne hurtigt gøres lidt mere overskueligt, ved at du smider f.eks. en skiftende baggrundsfarve på din var oversigt. Så vil det være nemmere at se hvilket billede der passer med hvilken tekst, pris og "Læg i kurv" link.

Tekst i topppen, "Siden er lavet til ..... " eller hvad der nu står, den skal væk, det er type tekst som os der laver webdesign/programmering griner af, for en side skal ikke laves til en browser, men hvis man laver den dårligt så er det at den kun virker i IE, f.eks. Så fjern den tekst..

Hvis man kigger på opbygning så synes jeg at den er helt fin (uden at have prøvet hele site med bestilling/betaling osv.), det hele virker logisk og nemt at finde ud af, og det er super.

Håber at du kan bruge det til noget..

Thomas
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 14:29 #6
det du mener er ..

at jeg skal vælge to farver...og give hver produkt hver sin..
eks:
rød
grøn
rød
grøn

det er jo ikke så stor en opgave da det er en tabel

det der tilpasset osv osv...vil blive fjernet

supert godt svar

Konkurrenten
Avatar billede thb Nybegynder
11. marts 2005 - 14:35 #7
Nemlig, så kan ens øje følge farven hele vejen ud... Du kunne evt. også lave en onmouseover på din tr, så når musen kører over så kommer der en tredje farve, sådan synes jeg at det er perfekt..

Thomas
Avatar billede konkurrenten Nybegynder
11. marts 2005 - 15:41 #8
hej igen

jeg har nu føjet en farve på som du foreslog.

jeg har så godt nok valgt den samme grund farve

men synes ikke selv det ser helt tosset ud

men hvad synes i  NU

konkurrenten
Avatar billede thb Nybegynder
11. marts 2005 - 18:02 #9
Det er blevet bedre, men jeg synes at du skal bruge en anden farve... evt. den farve du har valgt nu, bare meget tættere på hvid... Så tæt på som muligt...

Thomas
Avatar billede hmb Nybegynder
27. maj 2005 - 15:43 #10
--> konkurrenten <--

Jeg har kigget på din side og dommen er:

5 ud af 10... hvorfor?... fordi:
Den ikke er grafisk pæn, den er dog heller ikke grim, mere rodet.

"Logoet" lidt for billigt uden at være prangende... *S* men det er der da.

"Farve" Jeg syntes for det første at du skulle vælge en anden farve end gul...
Grunden til dette er at folk "gerne" må snydes lidt... gul henleder til Netto og altså discount ting der ikke kan holde...
JA JA... jeg ved godt at du sælger ting billigt men hvorfor ikke lade folk tro at det er noget "GULD" de har fundet på din side??... Nå, det var lidt til farven.

Opbygningen af sider er OK!... dog er kurven ikke smart at have i toppen... så skulle du hellere lave noget det kunne fortælle at man har ting i sin kurv og evt. prisen...

"Forsiden"
Prøv at tone baggrunden lidt mere ud imod hvid... den virker kraftig og "træls".

"Varesiden"
Det med at man skal klikke på billedet for at se info om varen er ikke smart, hvis jeg klikker på billedet vil jeg som besøgende se et stort billde af vare... og hvis jeg vil se info om samme så vil jeg klikke på teksten...

Det var lidt af mine synspunkter... håber du kan bruge det, hvis jeg har flere så skriver jeg senere.