Avatar billede webexp Nybegynder
10. marts 2005 - 21:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et spørgs mål om .htaccess

Kan man lave et multi login så hver bruger kun har adgang til deres egen  personlige mappe eller side i en htaccess login vindue så man henviser til et linkk evt www.domæne.dk/bruger og så alt efter bruger og password har man så adgang til sin egen mappe eller side så man ikke skal lave en for hver bruger
Avatar billede screem_brille Novice
10. marts 2005 - 21:27 #1
om du laver det på den ene eller anden måde, så skal hver bruger jo stadig have sin egen private mappe ?
Avatar billede webexp Nybegynder
11. marts 2005 - 14:47 #2
ja hver bruger sin mappe
Avatar billede webexp Nybegynder
25. marts 2005 - 23:29 #3
lukker dett spm løser det på anden måde