Avatar billede hayat Nybegynder
09. marts 2005 - 23:44 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan vi købe billig kombination af Domain og webhotel

Hej eksperter,

Vi er to iværksætter, der er i begynderfasen og skal til at købe en domain og webhotel. Der er så mange forskellige webhoteller.
Da vi ikke har en hjemmeside og ved heller ikke pris, hvad vores site skal indeholde, ved vi ikke om vi har behov for ASP, PHP osv. Hvor kan man købe en billig løsning? Jeg tænker på "Value for money" princippet, altså billig i forhold til ydelse. Er der et sted, hvor man kan sammenligne priser?

på forhånd tak
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
09. marts 2005 - 23:49 #1
Jeg vil foreslå rackhosting.
De er ikke i den billigste ende, men til gengæld får du/I noget for pengene.
www.rackhosting.dk
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
09. marts 2005 - 23:49 #2
undskyld.. de hedder www.rackhosting.com
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. marts 2005 - 00:07 #3
Jeg er selv kunde hos B-one, men har oplevet en smutter eller to der. Jeg har hørt her på eksperten at www.unoeuro.com er smukke, og er selv ved at starte et webhotel op der. Man skal godt nok vælge om man vil have asp eller php, da de er lidt seriøse og kører asp på windows servere, men php på linux servere. Hos b-one kører de asp på linux servere ! Det der unoeuro har desuden .net på windows serverne, og så kan man jo næsten ikke bede om mere.
Avatar billede tirdyr Nybegynder
10. marts 2005 - 00:12 #4
jeg vil foreslå http://www.adux.dk der er muligheder får at vælge i mellen forskellige pakker, som efter min mening kan bruges til alle mindre virksomheder, og det er til rimelige priser... det eneste minus er at der ikke er understøttelse for .asp ...
Avatar billede agazoth Nybegynder
10. marts 2005 - 06:26 #5
B-one er glimrende til jeres behov. Nedetiden er minimal og de kan med lethed opfylde jeres behov til den absolut laveste pris.

Check selv: https://www.b-one.net/
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. marts 2005 - 07:22 #6
jeg vil også bare sig at unoeuro.dk er super gode jeg har selv et par hoteller, og kender en del der har hoteller hos dem

de har en god opppetid

og en support tid på en gennemsnitlig tid på 4 timer inden de svarer, dettte gælder også lørdag søndag.
Avatar billede hayat Nybegynder
10. marts 2005 - 10:13 #7
Nu har jeg sammenlignet B-one med Unoeuro og den sidste er helt klart bedre både prismæssigt og fordi de har ASP.Net, hos B-one er der daglig backup. Er der også backup hos uneuro?
Avatar billede giang Nybegynder
10. marts 2005 - 10:37 #8
www.webhostpriser.dk kan du sammenligne priser.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
10. marts 2005 - 16:22 #9
Prøv hos www.csg.dk  der har jeg lige købt.
Avatar billede olebole Juniormester
11. marts 2005 - 14:21 #10
<ole>

I er for langt fremme i skoene. Det er slet ikke på nuværende tidspunkt muligt for Jer at vælge hotel udfra en 'Value for money' vurdering.

Man kan sagtens finde en billig bil, der vil give en familie på fire fantastisk værdi for pengene - men den er sikkert ikke en dyt værd, hvis den skal bruges til at transportere jernbanesveller i.

Før I kan vurdere, hvad der vil være bedst til jeres formål, må I finde ud af, hvad jeres formål er - og hvilke krav, der skal opfyldes  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede hayat Nybegynder
11. marts 2005 - 19:07 #11
Helt enig, men man skal jo starte et sted :)
Avatar billede hayat Nybegynder
11. marts 2005 - 19:14 #12
Jeg tror at vi tager Unoeuro pga. ASP.Net. Tak for jeres hjælp. Jeg synes I alle sammens har bidraget med noget, men jeg kan jo kun give point til en desværre :)
Avatar billede hayat Nybegynder
11. marts 2005 - 19:15 #13
og dem giver jeg til
Avatar billede hayat Nybegynder
11. marts 2005 - 19:16 #14
legende
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 19:18 #15
du kan skam sagtens give point til os alle hvis det er det du ønsker.

Når du har fået de folk du mener skal have point til at ligge et svar, så kommer navnene i bunden. her markere du alle de navne du vælger ska ha point ( hold CTRL nede mens du trykker på navnene )

og klik accepter.