Avatar billede ok4y Nybegynder
09. marts 2005 - 18:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Et proffesionelt filmklip program

Jeg søger et ægte film program 4nice osv. Det skal være rigtig proffesionelt, sig mig hvad det hedder please ;D
Det skal kunne ændre baggrunden osv. på skyerne
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2005 - 19:18 #1
Adobe Premere:
http://www.adobe.com/products/premiere/main.html

.. vil jeg anbelfale.

--
pacroon
Avatar billede m_bold Praktikant
09. marts 2005 - 19:39 #2
Professionelle tv/film producenter bruger programmer som media100, Avid og Edit.

Har prøvet dem, og vil mene at media100 nok er det, der er lettest at kaste sig hurtigt ud i...
Avatar billede ok4y Nybegynder
09. marts 2005 - 22:14 #3
Mange tak for svarene, hvis i vil have point så put jer lige derned.
Avatar billede m_bold Praktikant
09. marts 2005 - 22:19 #4
svar :-)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. marts 2005 - 22:24 #5
Nope, det suverænt bedste prof. program på markedet er Final Cut Pro til Apple Macintosh.

/per
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2005 - 00:43 #6
Den vil jeg gerne købe - Macintosh er vidst det eneste rigtige den slags folk bruger.
Avatar billede m_bold Praktikant
10. marts 2005 - 08:22 #7
Nja. Det er jo en slags religionskrig, ligesom det er med computer vs. Mac alle andre steder. Media100 er også udviklet til Macintosh...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2005 - 16:09 #8
Jeg kender begge programmer, så det har intet med religion at gøre.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2005 - 16:16 #9
Avatar billede m_bold Praktikant
10. marts 2005 - 16:53 #10
Ok. Det er fair nok at du har din favorit der, min pointe er bare, at forskellige folk arbejder med forskellige programmer, og at der findes forskellige favoritter blandt brugerne.