Avatar billede kwanstudios Nybegynder
08. marts 2005 - 15:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Backup af Filemaker

Jeg mangler nogle gode tips til hvordan jeg bedst muligt tager backup af Filemaker databaser. Det skal gemmes lokalt, gerne samlet i en fil. Hvad siger I?
Avatar billede finn-l Nybegynder
24. juni 2005 - 04:51 #1
Hvilke FMP databaser og i hvilken sammenhæng?

Hvis det er FMP databaser i en FMP server løsning, er der backup indbygget!

Hvis det er enkeltstående desktopløsninger kan du lave et script der med et givent interval laver en kopi af databasen!
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
09. august 2005 - 20:04 #2
Lukketid