Avatar billede mthtet Nybegynder
08. marts 2005 - 13:19 Der er 2 kommentarer

Kan ikke opdatere Group Policies over MPLS

Jeg har en masse klienter (WinXP). De kører software på via Group Policies i AD'et. Det virker fint.

Hvis jeg kommer på et andet kontor, der ellers HAR adgang til det domæne jeg normalt er på og hvor min DC står, kan det ikke lade sig gøre.

Klienterne kan lige pludselig ikke opdatere politikkerne (gpupdate /force).

Den server softwaren ligger på er placeret lokalt på MPLS-forbindelses kontoret, men AD skal hente info'en om klientens politikker fra en DC, der ikke er fysisk til stede på kontoret.

Man kan sagtens finde DC'en fra kontoret og browse på den. Logon script kører også derfra og virker fint.

Det eneste, der halter er Group Policies update..

Nogen idéer??
Avatar billede preetz Nybegynder
08. marts 2005 - 13:24 #1
Nogle policies vil ikke updatere over et "slow link"
http://www.jsifaq.com/SUBG/TIP3300/rh3356.htm