Avatar billede jaxo Nybegynder
08. marts 2005 - 10:24 Der er 1 kommentar

Harddisk problemer - måske?

Hejsa..

Nu har jeg i lidt over en måned prøvet at fikse min computer, men nu laver den en fejl jeg simpelthen ikke kan komme udover..

Jeg har installeret windowsXP Pro Sp1 på den, og det kørte fint indtil en dag, hvor jeg skulle tænde så nåede den ikke ind i winodows der kom bare en blå skærm og jeg kunne ikke nå at læse hvad der stod for den bootede sekundet efter beskeden kom..

Jeg tænker fair nok Windows er jo ikke det mest stabile, jeg installere bare igen.. men nej når jeg går igang med installationen og installere sata controlleren, kører den alle de forskellige controllere igennem, og når den når til at kontrollere harddisken sker der intet, der står kun nede i bunden at den kontrollere.. opgav efter ½time, da det kun plejer at tage maks 1 - 2min..

Min egen vurdering - tror enten det er harddisken, eller bundkortet(controlleren).

Hvad siger folket?

/JaXo
Avatar billede jaxo Nybegynder
08. marts 2005 - 11:25 #1
well har selv fixed det..