Avatar billede foralias Praktikant
08. marts 2005 - 07:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ekstra tekstfelt i form, hvis bestemt felt valgt i listemenu

Som overskriften antyder, ville jeg gerne om det kunne laves således at jeg fik et ekstra tekstfelt til at komme frem, hvis jeg har valgt en bestemt værdi i listemenuen.
Eks. hvis jeg vælger punktet andet, så måtte der gerne komme et ekstra tekstfelt frem.
Kan det ikke lade sig gøre?
Avatar billede Mik2000 Professor
04. april 2005 - 02:08 #1
Ja det kan lade sig gøre. Du skal blot bruge javascript. Jeg er ingen ørn til det, men der findes mange gode scripts til netop det på hotscripts
Avatar billede foralias Praktikant
22. juni 2005 - 07:49 #2
Hej Mik, tak for det. Jeg kigger på det.