Avatar billede nordberg Nybegynder
07. marts 2005 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændring af sprog i XP

Jeg har installeret en engelsksproget version af Windows XP på en computer, og vil i den forbilndelse høre om det overhovedet er muligt at ændre GUI´en så menu etc. fremstår på dansk, og ikke på engelsk? Jeg har ændret diverse sprog-instillinger, men de påvirker desværre ikke det grafiske...
Avatar billede kalp Novice
07. marts 2005 - 16:19 #1
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/expert/honeycutt_03april28.mspx

scroll ned til Multilanguage Interface User Pack.

Ikke alle der kan
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 17:03 #2
Som Kalp skriver ja hvis man har den korrekte version (licens aftale) men hvorfor købe en engelsk verson som er dyrere end den danske ? (når det nu er dansk man vil have)
Avatar billede nordberg Nybegynder
08. marts 2005 - 22:27 #3
Svar til Screem Brille:
Jeg har familie i Bangkok, som har installeret fået XP, og ville derfor godt vide om det var muligt at få det på Dansk, hvilket er ret svært at få derude.