Avatar billede stef_85_ Nybegynder
06. marts 2005 - 12:54 Der er 5 kommentarer

Need inspiration

Hej.

Jeg ska skrive en engelsk 2. års opgave om et selvvalgt emne, men aner ikk hva fuck jeg ska skrive om. Emnet ska ha "problemer" så jeg ka lave en problemformulering til det.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede stef_85_ Nybegynder
06. marts 2005 - 13:19 #1
Ingen der har nogen forslag?
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2005 - 13:32 #2
det er jo meget svært at komme med et forslag når emnet er valgfrit, jeg kunne nævne en million ting men sikkert ikke en eneste ville ramme rigtigt, da det jo skal være et område du både interessere dig for samt har noget basis viden om.
Avatar billede stef_85_ Nybegynder
06. marts 2005 - 13:37 #3
Ja, i know, men er stadig blank, bare kom med nogle forslag..
Avatar billede _luigi_ Nybegynder
06. marts 2005 - 13:42 #4
Hvad med noget "Genetic Engineering"??
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. marts 2005 - 14:05 #5
du skriver bare du er på andet år, heller ik hvilken uddannelse men

kloning
itens udviklining ( robotter kunstig inteligens )
2. verdens krig ( en god klasiker som alle ska prøve at skrive om før eller siden )
Forsking af sygdomme som aids, kræft og lign
brug af forsøgsdyr til kosmetiske forsøg

som sagt der er millioner af emner, så længe vi ik ved noget som helst om hvilke ting der interessere dig, hvilken uddannelse du er igang med. Og hvilke områder du har en basis viden i, så er det umuligt at komme med gode forslag