Avatar billede mayskov Nybegynder
05. marts 2005 - 15:31 Der er 10 kommentarer

WinXp - error loading operating system

Hej
Efter at have ryddet harddisken (derv C) med killdisk, og indlæst winxp_da_pro-bf.exe, får jeg ovennævnte når jeg forsøger at indlæse programmet igen (XpPro).
Nogender har et bud på hvad jeg gør galt - eller kan gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:32 #1
Hvad er winxp_da_pro-bf.exe ????
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:33 #2
killdisk rydder vist også fat-tabellen...
Har du formatteret og oprettet div. partitioner?
Avatar billede mayskov Nybegynder
05. marts 2005 - 15:45 #3
Hej
winxp_da_pro-bf.exe skulle etablere de fornødne drivere m.v. for at styresystem kan installeres (tror jeg nok)(downloadet hos Microsoft) - så jeg har ikke gjort andet.

Jeg har ikke formateret og oprettet partioner - det regnede jeg med skete under installationen - men er der et sted jeg kan læse om det?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2005 - 19:12 #4
Hvis jeg var dig ville jeg da forsøge at gå frem efter http://www.helgec.dk/xp-install.html
Avatar billede mayskov Nybegynder
06. marts 2005 - 12:33 #5
Hej helgec
En meget grundig og illustrativ vejledning du har lavet, problemet med fejlmeldingen viste sig dog at være manglende forbindelse til keybord (trådløst) når der ved starten skulle aktiveres en tast *S*
Tak for hjælpen, lægger du et svar så du kan få dine velfortjente point.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2005 - 12:58 #6
Nu bør man vel kun ha´point hvis man hjælper og selv om at der er mange der så glemmer at de rent faktisk blev hjulpet og så glemmer at betale så skal det vel ikke gå ud over dig
Avatar billede mayskov Nybegynder
06. marts 2005 - 13:06 #7
Hej (igen)
Installationen af XpPro har kørt fint indtil der kommer dialogbokse, der kan jeg ikke få  musen til at virke (selvom der en med "snørre" direkte til computeren) skyldes det er der mangler driver - eller hvordan kan man komme videre?
Avatar billede mayskov Nybegynder
06. marts 2005 - 13:44 #8
Hej helgec
Det var til stor hjælp at du ledte mig ind på den side, men som du kan se er jeg løbet ind i et nyt problem, nemlig at jeg ikke kan aktivere i dialogboksen med musen for at kunne komme videre i installationen - jeg har fundet en "gammel" mus frem, men den virker ikke - så spørgsmålet er, hvordan pokker kan jeg komme videre?
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2005 - 18:31 #9
:)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 19:35 #10
Du har måske ikke fået det til at køre endnu ??