Avatar billede schwaner Nybegynder
04. marts 2005 - 14:52 Der er 1 kommentar

Skrivning og læsning af dynamsik checkbox

Hej med jer.

Jeg har løbet panden mod muren. Udfra et recordset (SD_Res) skal jeg have lavet en række checkboxe. Det har jeg gjort med følgende kode:
~~~~~~~~~~~~~~~
<%do while not SD_Res.EOF%>
<input type="checkbox" name="<%Response.write(SD_Res("id"))%>" value="yes">
<%Response.write(SD_Res("uddannelse"))%>
<%SD_Res.MoveNext()
Loop%>
~~~~~~~~~~~~~~~
SD_Res("id) = Unik nøgle, integer.
SD_Res("uddannelse") = Textstring.

Mit problem er at jeg så bagefter skal kunne aflæse hvilke værdier der er krydset af på den næste side. Har I nogle forslag til hvordan jeg sikre at de rigtige værdier bliver "slå til og slået fra"?

/Schwaner.
Avatar billede dynablast Nybegynder
05. marts 2005 - 15:37 #1
Du skal bruge koden:
For Each variable_name In request.form
Response.Write variable_name & "<br />"
Next