Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
04. marts 2005 - 12:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Åbne en .htm side i samme vindue

Hvordan ser syntaksen ud, hvis du vil automatisk (dvs. uden tryk på en knap eller hyperlinnk, etc.) åbne en .htm side i samme vindue (_self / parent), som arbejder i?
Avatar billede di8leva Nybegynder
04. marts 2005 - 12:55 #1
Uden tryk på en knap eller hyperlink? Hvordan skal det så gøres? Direkt då nogen går in på hjemmesiden? Så kan du bruge:

<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0;URL=http://www.aftonbladet.se">

"0" i CONTENT er hvor mange sekunder siden skal vente før den henter neste side
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
04. marts 2005 - 12:59 #2
Nej, ikke når man går ind på siden, men lige efter, at man har udfyldt en form og trykket på en Submit-knap. Herefter smider siden via PHP data'ene ned i en MySQL database, hvorefter der så skal åbnes en side (bagside.htm), hvorpå der står "tak for hjælpen, bla. bla.)
Avatar billede di8leva Nybegynder
04. marts 2005 - 13:05 #3
så gør du allt i din PHPside, og i slutet af den indsætter du

echo "<META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"0;URL=bagside.htm\">";
Avatar billede rantzausgade7 Nybegynder
04. marts 2005 - 13:13 #4
Nice - det virkede!

Satte den ind lige efter mine mysql_query's ;)

Tak skal du ha' - smider du lige et svar?
Avatar billede di8leva Nybegynder
04. marts 2005 - 13:13 #5
fint :)