Avatar billede carstengp Nybegynder
03. marts 2005 - 19:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

htaccess virker ikke

Jeg kan ikke få .htaccess til at virke.
Jeg ved næsten med sikekrhed, at det har noget at gøre med at jeg uploader filen via bulletproof ftp.

Der er noget med at den skal uploades som ACSII eller sådan noget men jeg kan ikke finde noget om det.

Nogen der ved noget?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
03. marts 2005 - 20:57 #1
er du sikker på serveren understøtter .htaccess-filer?! det er ikke alle der gør det, og så vidt jeg ved burde måden du oploader den på ikke have nogen effekt
Avatar billede carstengp Nybegynder
04. marts 2005 - 11:06 #2
ja, jeg ved at serveren understøtter det og det er aktiveret.
Men der ligger andre subdomæner på samme server... om det har indflydelse ved jeg ikke.

Men kodningstypen på filen er jo heller ikke ligegyldig...
Avatar billede carstengp Nybegynder
27. september 2005 - 15:54 #3
lukker...