Avatar billede Angelo Praktikant
03. marts 2005 - 16:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket mailhotel skal jeg vælge? er mxhotel.dk godt?

Vores Andelforening har fået webserver mm, og jeg kunne godt tænke mig at lægge www.Hoffmannart.dk på den. Så er jeg faldet over siden www.GratisDNS.dk, hvor man kan hoste, og pege på serverens ip-adresse. men hvis jeg vælger at flytte mit domæne til GratisDNS, kan jeg så oprette et post-hotel, som også hedder bruger@Hoffmannart.dk? hos fx MXhotel.dk eller andre?
Avatar billede jamiros Novice
03. marts 2005 - 16:29 #1
ja, det kan du :-)
Avatar billede czar Nybegynder
03. marts 2005 - 16:30 #2
det korte svar er: ja, hvis jeres andels forening ikke vil tilbyde email til dit eget domæne, så kan du bruge ting som feks mxhotel.dk til at varetage din post.

Jeg vil ikke udtale mig om mxhotel.dk er godt/skidt, da jeg er ejeren af mxhotel.dk.
Avatar billede chodeof72 Nybegynder
03. marts 2005 - 18:19 #3
ja det er nok hammer godt
har brugt deres dns service i flere år
så det kan bestemt ikke være dårligt :-)
Avatar billede Angelo Praktikant
29. august 2006 - 17:03 #4
tak for hjælpen!