Avatar billede nlgj Nybegynder
03. marts 2005 - 13:27 Der er 2 kommentarer

Mærkelig boks ved login

Min søn kan ikke logge på hans computer.

Han kører Windows XP Home og har oprettet to brugerkontoer: en til ham selv og en til gæster.

Når vi nu prøver at logge på (uanset hvilken konto)popper der blot en lille boks op. Der står ikke noget i boksen, der er bare to knapper man kan klikke på (en "Ja" knap og en "Nej" knap).

Uanset hvilken af knapperne vi klikker på ender vi ude ved login skærmen igen.

Jeg har prøvet om jeg kunne åbne den i fejlsikret tilstand som administrator, men vi kan ikke komme ind.

Er der nogen der har et forslag til hvorledes jeg kan komme inde og "rense" den, og hvad det eventuelt er jeg skal kigge efter når jeg først kommer ind?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. marts 2005 - 13:36 #1
Når boksen kommer, så prøv at trykke ctrl+alt+del og prøv at se om du kan få et navn på den boks. Kan du det, så slå processen ihjeld.

Alternativt så find explorer.exe og slå den ihjeld.
Du kan så skifte over til programmer, trykke "nyt job" og her starte explorer igen.

Hvilken fejl får du når du forsøger at gå i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 12:09 #2
Fik du løst problemet ?