Avatar billede jan_man Nybegynder
02. marts 2005 - 21:34 Der er 1 løsning

Synkronisering mellem Outlook 2003 og mobiltlf. (SE S700i)

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en Sony-Ericsson S700i. Og jeg kunne godt tænke mig at synkronisere mine kontaktpersoner i Microsoft Outlook 2003 med adresse/telefon-bogen på mobiltelefonen (via bluetooth) og omvendt.

Men når jeg kommer til at skulle vælge hvilket program, der skal synkroniseres (via Sony-Ericssons Sync Station) med telefonen kan jeg kun vælge Windows adressekartotek. Jeg har i Explorer under Funktioner-Internetindstillinger-Programmer også forsøgt at vælge program ved kontaktpersoner, og også der kunne jeg kun vælge Windows adressekartotek.

Jeg har opdateret til den nyeste version af Sync Station via Sony-Ericssons hjemmeside.

Er der nogen gode bud på hvad jeg skal gøre anderledes, eller hvad jeg gør galt?
Avatar billede jan_man Nybegynder
22. januar 2006 - 19:11 #1
Spørgsmål lukket