Avatar billede valby Nybegynder
02. marts 2005 - 17:27 Der er 6 kommentarer

Belkin Netværkskort

Hej, jeg har lige formateret min disk,og har installeret win.me igen, jeg har fået problemer med mit Netværkskort,
jeg får hele tiden en meddelsel som se sådan ud,

Netværkskortet belkin 80211g Netwærk Adapter (0000) funger ikke korrekt
Du skal muligvis installer den igen.
jeg har forsøgt at installer den mange gange men jeg får samme meddelsel hver gang, jeg har prøvet at afinstaller driverne mange gange men lige meget hjælper det.
er der en der kan hjælpe mig. hilsen valby
Avatar billede kenp Novice
02. marts 2005 - 19:38 #1
Er det et pmcia kort elelr usb? du har vel prøvet de rigtige drivere
Avatar billede valby Nybegynder
14. september 2005 - 23:06 #2
UPS.Jeg havde helt glemt at jeg, havde opretet et spørgsmål,
da det er længe siden at jeg,har været inde på Eksperten.dk det var kortet
der var stået af.Du kan få disse 200 point men jeg, kan ikke huske hvordan jeg skal gøre for at overføre dine point .venlig hilsen Valby.
Avatar billede kenp Novice
14. september 2005 - 23:14 #3
så lig et svar selv og accepter det :)
Avatar billede valby Nybegynder
17. september 2005 - 23:20 #4
OK hilsen Valby
Avatar billede valby Nybegynder
09. november 2005 - 18:41 #5
.
Avatar billede valby Nybegynder
09. november 2005 - 18:43 #6
prøver igen