Avatar billede edvardj Novice
02. marts 2005 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjælp til bulletproof 3.21

er der et sted på nettet hvor man kan hente en manual til bulletproof 3.21 på dansk ???

Problemet er at jeg har oprettet de brugere som skulle kunne komme ind på den, men det kan ikke lade sig gøre da den ikke vil connete ?? jeg har gjort som følgende...

Lav ftp, brug den med 1 mand!
Vælg hoved bibliotek
Højreklik og add, for at få andre biblioteker
Derefter højreklik og vælg create shortcut in home directory
Vælg så Links & messages
Ving af: Links to Add To directories
Ving  af :LINK TREAT AS VIRTUAL DIRECTORIES (mounted into home directory)
Ving af : resolve windows shortcuts (.ink files)

MEN der sker ikke noget brugeren kan IKKE logge ind.

Iøvrigt er ikonet nede i højre hjørne GUL  ( skal den ikke være grøn når serveren er oppe ??? )

jeg har osse åbnet port 21

håber på hjælp

Hilsen Edvard
Avatar billede cycan Nybegynder
02. marts 2005 - 16:11 #1
Hej Jeg bruger 2.21 og den lyse gul indtil der er nogen der connecter, også lyser den grøn...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. marts 2005 - 19:57 #2
Bruger de den rigtige IP adresse?
F.eks. bruger jeg stofanet og min eksterne IP er den jeg skal videregive.
kig evt. på www.myip.dk
Avatar billede edvardj Novice
28. marts 2005 - 17:54 #3
hmm ikke rigtig noget hjælp