Avatar billede just4fun Nybegynder
01. marts 2005 - 20:58 Der er 9 kommentarer

Navida Geforce 4 MX 440 XE

Jeg har dette TV out, efter at have reinstalleret min computer kan jeg kun se mit skrivebord på mit TV og kun mit skrivebords billede der en ingen ikoner eller noget der kommer frem, lyden virker fint, nogen forslag...???
Avatar billede screem_brille Novice
01. marts 2005 - 22:34 #1
installer Nvidia driverne, så kommer muligheden for Nview frem igen (såfremt dit tv er korrekt tilstluttet)
Avatar billede just4fun Nybegynder
05. marts 2005 - 16:05 #2
Det har ikke løst problemet....
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2005 - 16:11 #3
finder den dit TV efter du har installeret driveren ?
Avatar billede just4fun Nybegynder
07. marts 2005 - 08:43 #4
Ja, jeg kan også sen en film på media player, men der er ingen ikoner på skrivobordet
og hvis jeg åbner en internet side eller et andet program kommer det heller ikke frem på TV`et
Avatar billede ronnson Nybegynder
13. marts 2005 - 22:48 #5
maker clon i Nview display settings
Avatar billede just4fun Nybegynder
19. marts 2005 - 13:08 #6
den kan jeg ikke finde, har du en sti...???
Avatar billede ronnson Nybegynder
19. marts 2005 - 15:25 #7
krontrolpanel--          skærmm        fanen indstillinger    advangseret        Navida Geforce 4 MX 440 XE          system indformation    så kommer den som den første der under
Avatar billede just4fun Nybegynder
22. marts 2005 - 20:20 #8
Tak.....!!!
Avatar billede ronnson Nybegynder
23. marts 2005 - 11:04 #9
er der noget der køre ??????????????