Avatar billede namnam Nybegynder
01. marts 2005 - 15:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er dette?

Jeg har i kasse fundet noget som jeg ikke rigtig ved hvad er.. Men det kan være at der nogen der kan hjælpe mig.

Den hedder:DIVA T/A ISDN Modem.. jeg kan godt se at det er et modem, men vi har aldrig haft ISDN så.. Kan den være brugt til at skille nogle tele/net-linier?

MVH NAM
Avatar billede carstennielsen Nybegynder
01. marts 2005 - 15:23 #1
Det kan bla. bruges på PC, UNIX, Linux eller på Mac.
Og kan bruges til Internet eller tele.
Avatar billede namnam Nybegynder
01. marts 2005 - 15:27 #2
Hvad kan man med den? Fungere den som en switch?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
01. marts 2005 - 16:09 #3
Nej den fungerer ikke som en switch. Stikkene på den er ikke beregnet til netværk, men til ISDN forbindelser. Den kan kun tilsluttes en computer vha. et seriel kabel.
Avatar billede scb Praktikant
01. marts 2005 - 16:59 #4
Det kan også bruges så du kan have 2 alm telefoner tilkoblet en isdn linie, hvor man ellers normalt skal have en speciel isdn telefon.
-SCB
Avatar billede namnam Nybegynder
04. marts 2005 - 16:41 #5
Okay så skal der gives point., Smid svar takker..
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
05. marts 2005 - 12:46 #6
svar