Avatar billede straeller Nybegynder
27. februar 2005 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Mangler hjælp til valg af internet

ja, overvejer at skifte og vil gerne vide 2 ting:

1. Ca. hvor hurtigt internet skal man have for at kunne køre spil som CS og Diablo2 LOD over nettet uden at lagge...??

2. Hvilken internetudbyder kan i foreslå..?? vil gerne have noget som kan opfylde kravene i nr. 1, men som ikke er alt for dyrt..
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 20:25 #1
Det vist ikke alle som kan få det... men mener det hedder webspeed hos tdc.. en 4mbit opkobling til 149kr om måneden
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2005 - 20:39 #2
Jeg tror desværre man skal have kabeltv hos TDC for at få webspeed. 4mbit er også kun i en begrænset periode.
Cybercity er umiddelbart den billigste efter min mening
Avatar billede cycan Nybegynder
28. februar 2005 - 21:55 #3
Tele2 1024/256 til 430kr. Så er det ikke dit interenet der for det til at lagge, husk også at dit antivirus og firewall kan få det til at lagge
Avatar billede boxer Nybegynder
28. februar 2005 - 22:01 #4
cycan>> Cybercity tager 399 for samme forbindelse - det kan bare ikke læses på deres hjemmeside. Det er det jeg har.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. marts 2005 - 06:34 #5
straeller>> Hvad finder du ud af?
Avatar billede straeller Nybegynder
15. april 2005 - 15:36 #6
ikke noget endnu.. der er stadig et stykke tid til jeg er nødt til at skifte.. bare læg nogle svar
Avatar billede kalp Novice
15. april 2005 - 15:39 #7
if usefull
Avatar billede boxer Nybegynder
15. april 2005 - 17:10 #8
ok