Avatar billede erikmailand Nybegynder
26. februar 2005 - 19:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

god bootchip til ps2

Hej. ved ikke om dette er det rette sted for dette spørgsmål, men nu prøver jeg...

Jeg har en playstation 2 (V3) som jeg godt kunne tænke mig en chip til så jeg kunne spille mine backup cder.. kan i anbefale nogen specielt? der findes jo en hel del  skal kunne spille dvd-r eller dvd+r. det skal være en hvor man ikke skal bruge boot-cd til.
Håber i kan hjælpe
Avatar billede cycan Nybegynder
26. februar 2005 - 19:16 #1
JEg har også en ps2 med bootchip, og den hedder Mars - II, Vil du selv sitte den i, så siger jeg god fornøjelse, jeg vil opfordre dig til at få en der har forstand på det til at sitte den i...

CyCan
Avatar billede erikmailand Nybegynder
26. februar 2005 - 19:19 #2
er det en chip du vil anbefale.. havde også regnet med at få en anden til at sætte den i, vil ikke risikere at jeg brænder min ps af.. er der nogen der kender en der kan gøre det til rimlige penge, bor i sønderjylland (Haderslev/kolding området)
Avatar billede cycan Nybegynder
26. februar 2005 - 19:22 #3
Jeg har ikke nogle problemmer med vores den æder alt, jeg kender ikke nogen der over bor i KBH men snak med en radio forhandeler, måske en elektrier...
Avatar billede erikmailand Nybegynder
26. februar 2005 - 19:42 #4
kan se at den chip du anbefaler, desværre kun passer til ps2 v9/10 min er en v3
Avatar billede varmeskud Praktikant
26. februar 2005 - 20:00 #5
garantien dækker i så fald ikke hvis du for en i. Thansen.dk har en boot cd. og så gælder garantien stadi ;-)
Avatar billede cycan Nybegynder
26. februar 2005 - 20:02 #6
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig husk lige det varmeskud skriver
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2005 - 20:27 #7
OG...
det er på helt eget ansvar at få monteret en bootchip - bliver det gjort forkert og der sker noget med din playstation, ja så er det "bare ærgerligt" - desværre.

Mit råd til dig er at du bare må passe ekstra godt på dine cd´ere/dvd´ere.
Avatar billede erikmailand Nybegynder
27. februar 2005 - 14:38 #8
har hørt at det ville være dumt at sætte ship i en V3
Så køber måske en ny.
Hvilken vil i anbefale:
sort
silver slim
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2005 - 20:36 #9
"har hørt at det ville være dumt at sætte ship i en V3"

Mon ikke det er her, du har hørt det? *GGG*
Avatar billede erikmailand Nybegynder
28. februar 2005 - 12:17 #10
det mindes jeg ikke, men man ved jo aldrig.. :-)
er ved at være på jagt efter en nyere ps på qxl nu.
Avatar billede erikmailand Nybegynder
28. februar 2005 - 19:32 #11
Point går til cyca, da han kom med et godt svar, at min playstation så er for gammel er der jo ikke noget at gøre ved...

Tak for hjælpen alle sammen!!!
Avatar billede cycan Nybegynder
28. februar 2005 - 21:31 #12
Tak for Point, jeg købte min på qxl engang med chip, og jeg fik en kvittering med fra det firma som jeg købte den af, og de gir 2 års garanti, men jeg betalte også 2500 for den