Avatar billede hijklm Juniormester
25. februar 2005 - 18:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til analyse af pc?

Jeg synes ikke rigtig Sisoft Sandra er helt så godt til at få analyseret og løst problemer med hardwaren.
Så jeg tænkte på om der var nogle andre programmer der var bedre?

Programmer som kan undersøge harddisk, grafikkort, opsætning, indstillinger, ram osv. osv. og finde fejl og give løsningsforslag.....ja, alle de samme ting som Sandra.
Og altså i ét program, men bare bedre end Sandra.

Findes der sådanne programmer?
Avatar billede bacarden Nybegynder
25. februar 2005 - 18:49 #1
Jeg er ikke helt sikker, men jeg bruger et program som hedder aida32. prøv og hent det :)
Avatar billede hijklm Juniormester
25. februar 2005 - 18:54 #2
Har du et link evt.?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. februar 2005 - 19:00 #3
Avatar billede zyklone Nybegynder
25. februar 2005 - 22:57 #4
Nedenstående programmer tester for fejl. Everest programmet (Lavalys) oplyser om hardware producenternes navn etc.

RAM: http://www.memtest86.com/

CPU: http://www.7byte.com/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. marts 2005 - 18:20 #5
<hijklm>: Ku' det bruges ?
Avatar billede hijklm Juniormester
06. marts 2005 - 11:05 #6
Nej, ikke rigtigt. De ting som Sandra går ind og foreslår der kan rettes og justeres, det gør ingen af de programmer der bliver linket til.
Så det var ikke den store hjælp.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. marts 2005 - 11:41 #7
... det skal nok være noget ala Norton SystemWorks (2005?) - normalt et købeprogram. Jeg har brugt 2003 versionen en årgang... og har 2005 versionen på 'vej' ...