Avatar billede -42- Nybegynder
25. februar 2005 - 16:55 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

www.mweb.dk

Hvad siger i?

http://www.mweb.dk
Avatar billede jps6kb Novice
25. februar 2005 - 17:44 #1
Altså... udover load-tiden, så synes jeg den er mega fed ;) Good work
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
25. februar 2005 - 17:48 #2
øhh ja.. webside ? hvorhenne ?

En side i 100% flash :)

Dårlige Ting:

- Lyd ! burde være forbudt på WWW
- Alt Alt for lang loadtid, lav et preloader, og evt. et baggrundsbillede som er lidt anderledes der hvor flashfilen skal være

Gode ting:

- Sejt layout, god brug af farverne, ingen dårlige kontraster.

Unyttige ting:

- En masse meta tags, glem det, søgemaskiner opgiver dig pga. alt det flash indhold
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
25. februar 2005 - 17:49 #3
sæt evt margin: 0px; i body {} i din CSS så slipper du for scrollbaren.
Avatar billede cyfer Nybegynder
25. februar 2005 - 18:24 #4
Virkelig fed detalje ildsjæle siden.
Avatar billede m-smith Nybegynder
25. februar 2005 - 19:56 #5
Hej!
Jeg har ikke en ski* forstand på webdesign, men bare min personlige menning,
Er at jeg synes det er en mega fed side! ELSKER den del med Ildsjæle, vildt fedt lavet!
Det med de lange loading tider kan jeg ikke rigtig forstå, da jeg synes det går meget hurtigt alt i alt.

jeg ville give den 11/13 :)
Avatar billede got-it Nybegynder
26. februar 2005 - 12:22 #6
Den er meget fed.  Dog kan du bygge flere detaljer på - mere tekst, ville heller ikk være et dårligt træk (:

Har et spørgsmål - hvor har du findet ham manden der slår? o:
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
26. februar 2005 - 13:30 #7
m-smith

En god webside skal loader på max 20 sekunder, på en 128 ISDN forbindelse.
Hvis du har 2mit eller lign. så opdager du det nok ikke :P
Avatar billede m-smith Nybegynder
26. februar 2005 - 14:43 #8
Jeg har 1Mbit....

Men synes nu også at hvis man har et 56K Modem burde man ikke surfe rundt :)
Avatar billede -42- Nybegynder
26. februar 2005 - 16:37 #9
Tak for feedbacken!
Ham der slår er mig, og vi har selv lavet optagelserne...

De 0px i margin er rettet...

Hvad kan i bedst lide, og hvad kan gøres bedre?
Avatar billede cyfer Nybegynder
26. februar 2005 - 16:43 #10
Ved ikke rigtig med load tiden. Det er intet problem på min 2mbit, men måske det er det på lavere.

http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/wso.php?url=http://www.mweb.dk/
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. februar 2005 - 18:01 #11
først og fremmest sys jeg ikke lyd skal være forbudt på www. hvis det bruges rigtig er det fedt. og det er det her. Man ser hurtig muligheden for at skrue ned eller helt slukke. og så er det ingen problem ( min mening )

Loadtiden er fin. Flash sider har som regel en lang loadtid på en 56k modem og sådan vil det altid være. men i og med at vores forbindelser konstant stiger sys jeg ikke dette er et problem i dit tilfælde ( alt efter hvilken målgruppe du er ude efter )

utrolig flot site.
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
03. marts 2005 - 23:16 #12
Fed side,

Kan ikke forstå kritikken af load tiden, Det tar ingen tid og hente siden her.
Hvilken linie ligger den på?
Avatar billede dxs Nybegynder
10. marts 2005 - 12:49 #13
Rigtig fedt lavet.

Det med loadtiden synes jeg ikke er noget problem, det er trodsalt værd at vente på ;)

Hvordan har du entlig lavet det hvor du slår? det ser megablæret ud :)
Avatar billede -42- Nybegynder
10. marts 2005 - 12:51 #14
Hvis det er glasset du tænker på, har jeg brugt en png
Avatar billede dxs Nybegynder
10. marts 2005 - 12:54 #15
nej tænker på den den movie med hvor du slår mod skærmen, altså den man ser når man kommer ind på siden
Avatar billede -42- Nybegynder
10. marts 2005 - 12:57 #16
Ja, men der hvor glasset smadre... Jeg slår ud i den blå luft foran et videokamere, og glasset der smadre effekten er opnået vha en semitransperrant png det er taget fra en smadret forrude på en bil...
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. marts 2005 - 14:24 #17
ang loadtiden vil jeg lige nævne at hvis du har mange klager over det ville jeg personligt overveje at sætte f.eks. procent tal på så folk kan se hvor lang tid de nu ska vente endnu. Istedet for der bare er en loading der blinker.
Avatar billede mr_bula Nybegynder
10. marts 2005 - 23:55 #18
Flot flot flot - alt det er jo blevet sagt! Det jeg bedst kan lide er jeres design, opstilling samt farvevalg, rigtig lækkert.
Hvis siden skal bruges som reklame for jeres virksomhed synes jeg "ildsjæle" skal ændres selvom det er rigtig sjovt. Synes bare det virker for useriøst at 2 voksne mænd sidder og fniser og pjatter.
Ligeledes synes jeg også at der mangler noget (evt tekst) under "Produktioner", fx kunne I skrive url'en, en titel eller en kort beskrivelse af produktionen!?
Avatar billede douglas Nybegynder
16. marts 2005 - 15:19 #19
Okay design. Dog gør 100% flash aldrig en god side, da det umuliggør visse almindelige genveje og funktioner på nettet. Jeg kan også kun sige at jeg ikke helt er med på ideen med det "ildsjæle" "er jeg på?" -koncept, som både virker useriøst og yderst esoterisk.

Til sidst: Jeg aner ikke hvad jeg skal på den side. Okay, den er pæn. Men jeg får ingen informationer ud af den. Hvad laver MWeb f.eks.? Ergo, som nævnt før: Der mangler noget tekst.
Avatar billede -42- Nybegynder
06. maj 2005 - 12:41 #20
Hvem vil have lidt point?
Avatar billede mr_bula Nybegynder
18. juni 2006 - 12:13 #21
lukker du ikke lige spørgsmålet.. Hvis ingen vil have nogle point må du da gerne give mig lidt
Avatar billede -42- Nybegynder
19. juni 2006 - 09:23 #22
Hep hey