Avatar billede presselogen Nybegynder
24. februar 2005 - 11:17 Der er 2 kommentarer

Dating system

Jeg har brug for en seriøs partner, som kan bygge et system som Dating.dk
Det er absolut ikke en kæresteportal, vi skal bygge, men hvis du ikke vil have svær ved at bygge en side som Dating.dk op, så er du måske den rigtige partner for mig.

Jeg er billedjournalist og har styr på det grafiske og tekster m.m. Når vi går i luften har jeg kontakter til pressen ang. pressemeddelelser og redaktionel omtale.

Vi indgår et partnerskab hvor vi begge får 50% af overskuddet og vi starter op uden udgifter udover til hotellet og navnet (som jeg har købt:-).

Du kan kontakte mig på tommy@presselogen.dk og husk at skrive dit tlf. nr.
KUN seriøse henvendelser tak.
Avatar billede tigertool Nybegynder
16. marts 2005 - 01:14 #1
Har du fået nogle henvendelser?
Ellers kunne jeg være interesseret..
Avatar billede doubled Nybegynder
20. marts 2005 - 11:57 #2
man kan købe færdige systemer på nettet for omkring 60-80 US $