Avatar billede jansen82 Nybegynder
24. februar 2005 - 02:15 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Nogen som kender til det her?

Hej,

Kiggede lige i Papkassen og fandt dette her:

http://www.papkassen.dk/buyandsell/show.asp?adid=80995

Nogen som kender til det og har prøvet det!?

Det lyder jo meget godt meeen er det nu også rigtig?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. februar 2005 - 07:34 #1
En Bærbar for 230 kr ?.
Det firma ville vist hurtigt gå konkurs hvis det var rigtigt.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
24. februar 2005 - 08:19 #2
Hvis du går ind og kigger lidt på dit link, kan du se, at det kræver at der er et (ret stort) antal  mennesker der køber 'dimsen' til 40$ - og så opnår rettigheden til at stå på ventelisten - hvor der i øjeblikket er flere hundrede. Så det er for godt til at være sandt... Jeg ville i hvert fald holde mig langt væk, med mindre jeg brændte for at betale 40$ for et par højttalere.
Avatar billede hmann Nybegynder
24. februar 2005 - 08:39 #3
det er et pyramide-lignende spil - læs evt denne tråd hvor det er samme koncept, blot er det signalboosters til telefoner der skal købes for 40$

http://www.newz.dk/forum/item/51330/

men det er pyramidespil, som kun gavner dem i toppen, så hold dig langt fra det er mit råd!
Avatar billede jansen82 Nybegynder
24. februar 2005 - 15:28 #4
Ja synes også det lød sådan... Takker for svarene...!